Sömnbrist

Varför sover man så himla dåligt nu?? det borde vara tvärt om eftersom det är svalt i huset, tyst och mörkt. Men jag vaknar alltid mitt i natten, har problem att somna. Efter några nätters sömnbrist är det så jobbigt

Jaha vad ska jag säga.. veckan har gått.. Snart bär deet av mot solen och havet.. ska bli otroligt skönt och hoppas det blir en bra resa. Nästa vecka ska jag växla pengar, köpa väskan, köpa stödstrumpor.

Måste ju ha allt klart eftersom jag kommer att vara hela jul på jobbet eller hos mina päron och då har jag bara en dag på mig att fixa allt och det är den 27. Mycket pyssel och jag har kläder också jag måste stryka hos mamma eftersom jag inte har nått fungerande strykjärn.

I helgen blir det nog ganska lungt. Imorgon är det jobb sen tror jag att jag ska träna dock ine bestämt mig eftersom jag är så sjukt trött så kanske jag bara behöver åka hem och vila lite. lördag kanske jag ska på dejt med D. Sjukt söt och jäkligt trevlig kille som påminner mig om mig själv på ett sätt. Har också en inflyttnings fest jag ska på.. får se hur planen blir på lördag. Hoppas på att festen börjar tidigt så jag kan vara där en stund innan dejten.

nuuuuu ska jag snart krypa ner.. jag vet det är verkligen tidigt men jag behöver sova.
kram alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0