förstår ingenting..

Varför tror folk att dom har rätt att bete sig hur som helst? Varför blir jag utskälld för att jag råkar skicka för mycket sms? Jag menar ju inget illa och jag får ta all skit för att "det" hade en dålig dag. Jag är människa med känslor jag med, och jag har nog med jobbet just nu.

Tänkte bara vi kunde setts, sett lite på tv och bara varit sen tat en promenad in till stan imorgon. Men för att jag frågade så sänkte "det" mig helt. Känner mig som ett bollplank... alla bara slår och slår.. Går på box, men måste lära mig slå tebax psykiskt. Bli stark i hjärnan och inte bli så blåst hela tiden.

Nu ska jag väl krypa ner.. ska sitta i stan på föreläsning hela dagen imorgon. Weei aja ska bli skönt att slippa gå till jobbet i två dar iallfall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om dom inte ser vilken underbar tjej du är så skit i dom !!! Kram Emma

2008-11-05 @ 10:54:42
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0