vad gör man?

Idag är ingen rolig dag.. ångest, ensamhet och oro.
Jag vet inte om en höst deprission är på g, eller om jag bara är rädd för jobbet imorgon.
Imorgon ska jag gå tillbax till jobbet, jag måste prata med chefen och säga att jag försöker nu leta rätt i en läkare som kan kolla upp varför jag får infektion på infektion.

Jag är helt säker på att jag kommer få sparken snart.. vem vill ha en anställd som mig liksom. Räknade sjukgånger från januari och var uppe i 8 st på 10 mån =( Två gånger vet jag dock att jag var hemma för att jag var helt knäckt psykiskt. Men annars har jag ju haft förskylningar.

Ibland vet jag inte in eller ut. Jag kommer ju aldrig att kunna behålla ett jobb om detta fortsätter. Det gör mig förbryllad...som sagt jag vet inte vaaaaaaaaaaad jag ska ta mig till. Jag vill ibland itne mera.. vill bara lägga mig under täcket och somna in. bara försvinna... jaa vissa av er vet vad jag menar.

Ville bara gå och gå idag, Bara få rensa lungorna och huvudet.. men ingen hade lust att gå med mig idag.. så jag gick hem och lade mig på soffan istället.

Viktor har varit hos mig hela helgen, det har varit otroligt skönt. Han vet vem jag är och jag kan gå omkring osminkad och bara vara mig själv utan att bli bedömd. Tack viktor för att du var här i helgen...
Du är en mycket bra kille, och jag vet att du kommer att få ett jättebra liv i framtiden. Men bry dig inte om alla små saker i livet, tänk inte så mycket så ordnar sig allt.


Nu kurrrar magen, orkar jag bry mig? det vette fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0