24/8

Gårdagen: Var på middag hemma hos Emma och plutten. Eller jaa plutt han är ju stor pojke nu =) Jätte söt och glad frisk pojke! GRattis som fan Emma och Anders. Vi käkade lite tacos, drack vin och lite öl efter och pratade ikapp om allt vi missat den senaste tiden. Vart mycket prat om jobbet eftersom vi alla jobbar med barn eller inom sjukvård. Sedan var det mycket prat om framtiden. Många av mina kompisar har ju stabila förhållanden sen år tillbax och vi börjar ju komma upp i den åldern när barnen tillverkas. Dom låter helt redo att skaffa barn om 1 år eller liknande och jag har inte ens en kille. Får lite ångest av att tänka på det när man sitter i sin 40kvm etta i tyresö, 25 år och precis blivit singel. Känns som man ligger långt efter dom.

Men ska inte hänga mitt huvud för det.Jag väntar ju fortfarande på min prins, hoppas han dyker upp snart bara. Saknar ju han. haha.
Efter middagen så åkte jag hem till roger, en kill kompis sen lååångt tillbax. Han har jag nog inte träffat på 1 år? minst. Jag kom dit och vi skulle se på Saw 5. Det tog 10 min sen sov han på en kudde i mitt knä haha. Jag såg klart filmen helt själv och tyckte den inte var så speciellt bra. När jag skulle gå och lägga mig i hans hästensäng så försökte jag väcka honom, Men icke vaknade han. Så jag gick själv och la mig och brädde ut mig på hans hästensäng =) Vaknade 8 imorse då han kom in och väckte mig och sa att han tydligen hade ramlat ner på golvet och sovit där, haha så kan det gå även om man är NYKTER. Det är så skönt att ha en killkompis att åka hem till och se en film med utan att ha massa krav om kel och skit, bara vara och njuta.

Nu har jag precis kommit hem efter en stund med mallan på dagen. Har precis slängt i en tvättmaskin och undrar om det går någon film man kan kolla på innan sängen. Hoppas innerligt att jag kommer att kunna sova inatt tack vare min hosta. I övrigt från den känner jag mig faktist återställd.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0