Funderingar.

Just nu sitter jag hemma hos mor och far och tänker på vad man kan hitta på när det nu är helg imorgon. Jag har inga pengar och är förskyld fortfarande. Jag sitter och funderar på om man kanske ska bjuda in något trevligt sällskap på middag, rödvin och film. Det kan ju inte slå fel om det är en trevlig människa. Frågan är bara vem man ska bjuda och om jag orkar laga mat.

Var hos doktore idag.. jaa nått jävla virus har jag fått som bara är och vänta ut. Gick dit för att fixa lite hostmedicin så man kan sova på nätterna. Hatar vårdcentralar, jag ska berätta varför. Jag kom dit 30 min innan min tid(jag vet jag är alltid tidig) slår mig ner i väntrummet och tar fram min korsords tidning för att fördriva min tid. Ser då att alla läkare står ute och titta på os mitt bland alla patienterna. JAg blir uppropad efter 10 min. WOW jag kom in före min tid och dom var inte försenade vad har hänt?!? JAg går in på hans kontor, han hälsar inte ens utan frågar vad mitt problem är. Jag berättade som det var och sen efter höst 30SEK vart jag utvisad till provtagningen. Där tog dom ett stick i fingret för att kolla mitt crp. Återigen vart jag visad till väntrummet. Provsvaret kom efter 3 min och min läkare står med det i handen och glor på os..Så jag satt väl 10 min och väntade på att han skulle se klart. Fick förklarat att det var någe virus och att dom inte kunde göra nått men han skrev ut hostmedicinen direkt. sedan sa vi hej då och han ställde sig åretigen vid tv.

ÄR detta sjukt?? Jag fattar varför jag kom in 20 min före min tid.Han var ju tvungen att skynda sig så han inte skulle missa os. Blir så förbannad ibland på att bli behandlad som en vante. Jaja nog om det.

Vi får väl se vad som händer i helgen. Någon som är intresserad?? hör av er ;)

Love charlotte

Kommentarer
Postat av: Rej

Otrloigt bra blogg:)

2008-08-22 @ 02:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0