Fy fan!

Vaknade imorse med en riktigt tjock hals och kände mig inte alls på topp. Men jag var sjuk bara TRE veckor sedan i en förskylning och jag kan fan inte bli det igen! Men visst värre blev det ju längre jag var på jobbet. Slutade med att jag nu har knapprat alvedon och halstabletter för att kunna jobba. Har nog feber som jag trycker ner med alvedonen. Mår piss och inser att ja inte har nått annat val än att gå till jobbet.

Så nu har jag just gjort ordning min egen berocca kur som kan hjälpa till att bli frisk. Jag som precis hade börjat träna, och började känna mig som vanligt igen händer detta.

Inte nog med att jag blivit sjuk så missade jag bussen i sköndal med 10 sekunder.. det åker alltid när min buss stannar till och det vara bara att stå och frysa i 30 min. Pucko jag hade ju inte tagit med mig jackan eftersom det var varmt på dagen. Men med lite sms:ande och musik i öronen klarade man även detta.

Nog om allt klagande.. jag hittade (eller såg en tappa en bussremsa) orkade inte säga till eftersom hon verkade slänga iväg remsan. En hel bussremsa =) bara två åkta klipp. JAG vet att det var fult att inte säga till... men vet ni hur snäll jag jämt är och ärlig. Jag har aldrig fått tebax nått jag har tappat. Såå vad vet jag med denna onda ting gjort ligger jag säkert i 40 graders feber imorgon för att min karma sjönk!

Nu ska jag värma mig under filten här och glo på tv tills jag somnar..Ciao

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hoppas beroccakuren hjälpte dig.

Krya på dig

2008-08-20 @ 08:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0