Helgen

Ännu en helg som gått förbi detta år, tiden går för fort ibland.

Fredags:
Då hänge jag med mallan, hon satt på diset och jag gick dit för att ta en öl. Det slutade som vanligt med att vi drack mer. Det var inte alls något drag på diset så vi drog till bocken haha ännu en kvarterskrog fast i axelsberg. Där sjöng vi kareoke jaaa till och med mallan drog upp och sjöng Roger pontares när vindarna viskar mitt namn. Hon lovade för typ 3 år sedan att hon skulle sjunga den för mig och nu efter lite segandes gjorde hon det! FAan vad det smällde haha sen drog hon på med botten anna. HAHA då var det man ångarar att man inte hade en filmkamera med sig.

Lördags:
Vaknade vid 10 och har nog inte känt mig så utvilad på länge. Vet inte om det var alkoholen eller pencillinet som verkade för jag sov som en stock! Jag och mallan var ute tidigt på söder där jag var tvungen att åka förbi make up store  och handla en grejje. Vi uträttade det vi skulle och så kände vi att vi var hungriga så varför inte kolla om marilyn hade vaknat och ville hänga på. AJ så fin hon är med sin stora runda mage! Så lycklig för hennes skull. Vi drog till någon pizzeria på söder och åt. Eller jag åt typ 5 tuggor sen hittade jag ett svart krulligt hår i pizzan och tappade helt matlusten. Efter det drog jag till mor och far för våran månadsmiddag. Det bjöds på ungstekt rostbiff och vitlökspotatis sååå gott =) Tack mammsen. Efter middagen drog jag till ex:et med 3L vin. Tänkte jag skulle supa ner han lite men han var ju bakis och inte alls sugen på vin så jag drack det mesta själv. Trodde det skulle känns konstigt att träffa honom och stelt. Med det kändes ingenting. Känns skönt att veta att vi gjorde rätt i att göra slut som vänner istället för att dra ut på det mera. Efter etags snack och vindrickande kollade jag vad brudarna gjorde och beslöt att jag skulle träffa upp dom. Det visade sig att Malin vart så full att hon vart tvungen att gå hem från gullmarsplan eftersom hon inte kunde åka buss eller bil. Men jag och mallan drog till hennes syrrans avskedsfest i årsta istället. Haha full som en kastrull ramlade jag innan jag ens kommit in på festen.(pinsamt) Det hände att jag snubblade i trappen och rakt in med armbågen i elementet haha. På festen var jag väl med i 1 timme sen så gick jag och la mig. Så kul hade jag.

Idag;
Har jag och mallan bara varit.. tror vi har sagt kanske 3 meningar till varandra och kollat på discovery hela dagen. Kom precis hem och det ser ut som skit här så imorgon blir det en STÄDDAG. Jag har bara lite hosta kvar nu och jag känner mig såå mycket bättre. Känner mig lycklig igen. Jag vet inte varför men är bara nöjd med allt just nu. =)  Nu ska jag vattna mina växter och sen kanske ta en macka och lägga mig sen.

Ha det bäst och vi ses !

Kommentarer
Postat av: mallan

ja det va en fin vurpa det där, nästan ett kodak moment!! i dig it!!

2008-08-31 @ 22:53:10
URL: http://mallaibralla.blogg.se/
Postat av: Vivi

Skönt att höra du mår bättre. Älskar dig min dotter. Kram

2008-09-01 @ 07:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0