Lördag!

Fy fan vilken hosta.. vaknade 0630 av den. Det är otroligt jobbigt att ha denna hosta. Man bara hostar och hostar tills man nästan spyr. Hoppas att skiten går över snart..så man kan gå och träna igen.

Jaha igår var ragge här och vi drack röd vin och kollade film. Det är så skönt att ha en kompis som bara kan komma över på vin och snacka skit. Det var riktigt najs faktist. Men nu är allt mitt vin slut =) Men det är lungt på tisdag är det löning och då blir det mer rödvin om jag nu får någon lön eftersom jag varit sjuk så mycket.

Idag ska jag iväg på middag hos emma och ludwig =) Hennes 8 månaders pojke. Karl är tydligen inte hemma. Ska bli skönt eftersom jag inte träffat dom på ca 7 mån. Tyvärr kan jag inte mysa så mycket med han för jag är förskyld. Ska bli intressant och se hur han ser ut idag och vem han är lik.

jeje nog tjatat.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0