Mitt i natten

Jaha då har man återigen vaknat av denna jävla hosta mitt i natten. Jag dör att jag inte får sova längre..blir helt skumm i huvudet. Sover typ någon timme vaknar och spyr slem. Måste snart gå över tycker man..

Jaja i dag(igår) var jag nere på expert och pratade med dom om mobilen,Självklart tyckte dom att jag skulle ringa runt till verkstaden och samsung. Men jag stod på mig och sa att det faktist är deras jobb efter som är återförsäljare. Dom har nu satt igång lagningen av mobilen och dom skulle ta reda på om jag skulle betala eller inte och sen höra av sig till mig. Men jag tänker inte betala för lagningen så är det. Jag tänker inte ge upp denna fajt. Hade inte brytt mig om det var en mobil som kostade 300 kr, eller om jag hade på nått sätt skadat telefonen själv. Men det har jag ju inte. Är väldigt besviken på samsung just nu..Deras produkter är grymt bra och när jag får för första gången fel på dom så vill dom inte ta det på garantin.


Efter jag varit hos expert drog jag till syrran och försökte vila innan vi skulle åka och storhandla. Men så fort jag var på väg att somna in började jag hosta, så någon vila vart det inte. Vi åkte iväg till ÖB och Ica maxi, fan handlade för 1100 men nu har jag mat så att det räcker i typ 2 mån. Är inge kul att storhandla när man är sjuk..GÖR INTE DET.

Jag köpte 5st gröna växter där och krukor till =) Jättefina så nu har jag lite liv i min lägenhet.Hoppas bara dom är lättskötta eftersom jag är kass på blommor.

Känner mig skit dum, har inte orkat prata ens med polarna på några dar. Säger bara att jag är trött och att jag ringer upp men jag orkar inte. Min kropp är helt slut. Ändå så tvingar jag mig själv att jobba för att inte få mera sjukdagar. Jag har idag tex tagit SEMESTER dag för att vara hemma och vara sjuk. Det är helt sjukt hur långt det kan gå, man är inte ens hemma och tar hand om sig.

Nu sitter jag här mitt i natten och tagit en dos cocillana igen. Väntar på att jag ska sluta spy och degar framför tv. Vad händer då?? Jooo min samsung tv är en blå ruta nu!?! Undra om det är kabeltv som dog eller om det är tv ? faan vad ska jag göra nu då tills jag somnar igen. Min korsords tidning är slut och jag väntar på en ny i brevlådan.

Ska väl glida runt på nätet då.. kram alla nära och kära

Kommentarer
Postat av: mallan

ja du gumman det är inte så lätt alla gånger hoppas du blir frisk snart...mallan saknar totten :) pussss på din runda stjärt

2008-08-27 @ 16:58:45
URL: http://mallaibralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0