Prövotid

TJOHO Nu har alla bloggar och jag tänkte prova och se om det hjälper. Jag startar denna blogg för att mitt liv just nu är inne i en vändning. Jag och killen har gjort slut, jag har börjat träna igen och ska försöka vända mitt liv till det bättre. Denna blogg för mig är meningen att jag ska skriva av mina känslor och kanske få en komentar och hjälp på vägen.

Idag vaknade jag hemma hos mor och far eftersom jag var heeeeeeeeeelt ensam på söndagskvällen och jag kände mig riktigt ensam och nedstämd. Förra veckan gjorde jag och killen slut på allvar, vi båda hade bestämt oss för att det var bäst så.Förhållandet var inte direkt så bra och ibland mådde vi piss av varandra. Det är just därför jag känner mig så ensam, inte vant mig att sova själv ännu och hatar att inte ha någon att ligga i soffan med.

Men imorse var det att gå upp sminka sig och åka och handla lite mat, har blivit stort fan av blomkål,vitkål och broccoli.Så jag shoppade för att göra en ny uppsättning av gambas wok! Sen bar det iväg till Sats för en dos av box! Satan vad kul det är varför har jag inte tränat nått i sommar?? Skönt iallfall att komma igång igen. Nu ligger jag och zappar och väntar på att bli trötter så jag kan somna in gott för imorgon är det dags att jobba igen.

Hörs Totten

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Godnatt!

2008-08-18 @ 23:45:08
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0