Rundvandring

Vaknade hos päronen i morse och väntade på att mallan skulle komma. Vi drog till tyresö centrum och käkade kikna lunch. Sedan gick vi in på hm för att TITTA. Det slutade med att jag shoppade 2 par jeans =) en skjortklänning, ett linne, en scarf och en väska. Så går det jämt när man ska bara titta. Men jag är grymt chockad över att jag kom i jeansen från hm överhuvudtaget men nu en storlek mindre också =) Det gjorde mig otroligt glad faktist. Väskan är kanoners. Väntar bara på ett tillfälle när jag får klä mig snygg igen.. nu går jag omkring i mjukisar hela tiden haha dassigt men vafan.

Var och hämtade ut telefonen idag också. Fick pröjsa 688kr för lagningen trots garantin så imorogn bitti ska jag upp och ring konsumentombudsmannen och gå vidare med detta ärende. Tycker inte man ska betala för en telefon som är 8 månader gammal och som jag inte har våldfört mig på. Förstår ju om jag hade dränkt den i vatten eller liknande. jaja detta lär ju ta etag innan man får se dom pengarna.

Hittade ett par sååååå snygga puma skor jag vill ha. Men eftersom vi har våran tjejkväll(25årspresent) den 6 sep så har jag inte råd denna månad. Men jag är helt kär i dom och ska köpa dom så fort jag får fram 800kr.

Drog hem till syrran efter shoppingen och käkade där med henne och dottra. Hon var sååå tjurig för att hon inte fick en leksak för 400kr.. galet bortskämd sötnos hon är. Men efter ca 40 min lugnade hon ner sig och vart glad igen.

Nu sitter jag hemma igen och inser att det är dags att skura golven. Det får jag ta imorgon beroende på om jag får sova inatt eller inte. Coctail med tom cruise är på 5an nu.. ganska okej film att glo på tills man somnar.

Snackade lite med f.d killen, han verkar må hur bra som helst nu igen =) kul att höra. Han är värd det verkligen. Erbjöd honom något glas rött i helgen men jag tror inte han är redo att ses än. Därimot är jag grymt nyfiken på hans viktnedgång som han är så stolt över. Men men vi får se hur det blir. Känns bra att vara kompisar trots allt =)

Nu ska jag gloa vidare och äta upp mina Toffe fee eller vad dom heter =)

Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0