Sjuk igen.

Jaha då slog det ut på riktigt. Trots att man var sjuk för 3 veckor sen är det dags igen. Förstår inte vad jag gör för fel...Jag tränar(inte under sommaren), äter mycket grönt och mycket frukt, det ända jag kan komma på som jag gör är att jag röker. Men det kan ju inte orsaka att immunförsvaret är så här dåligt.

Klockan 10 ringde väckningen, dags att ta alvedon, klä på sig, sminka bort det sjuka och pallra sig till jobbet. Eftersom jag redan hade en karensdag denna månad vill jag inte ha en till på min lilla lön ja får ut. Jag vet att jag igentligen inte får gå till jobbet sjuk eftersom barnen jag jobbar med är så infektionskänsliga. Men efter en timme jag varit på jobbet så fick jag inte vara kvar...dom beodrade mig att åka hem och lägga mig. Så det var bara att sätta sig på bussen hem.

Har inte hänt så mycket mer under dagen, jag försökte vila.. men under den timmen ringde 3 st. Konstigt det där ioch med att i vanliga fall skulle telefonen vara tyst. När jag pallrade mig upp äntligen kände jag verkligen att magen var hungrig och jag orkar inte laga mat. Men då loggar min kära far in på msn och pratar med mig så han var världens sötaste och handlade mc donalds till mig så jag fick i mig nått. Han köpte till och med en glass =)

Nu sitter jag bara och degar framför tv och hoppas på att bli frisk annars blir det läkaren imorgon
hörs som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0