Back on track

jaha då var man tebax på jobbet igen.. och FANS innnnnnnnnnnget att göra.. jag har suttit av hela dagen. Nu har jag kommit hem och håller på att göra storkok på korvsoppa.. =)

Har fått en sjuk dille på oliver... är sugen hela tiden och har precis köpt en ny burk.. undra om jag saknar nått i mitt system som gör att jag är sugen på just oliver. För 2 år sedan hatade jag oliver.. sjukt sjukt.

Var på jobbfest i fredags det var kul att se att mina kolegor kunde slä'ppa taget lite.. någon kanske lite för mycket haha. Själv höll jag mig lugn tills chefen gick =) sen vart det mera vin och sprit. Vi var 50 st och det kanske var hälften som drack och det gick åt 11st röda bag in box, 2 st vita bag in box och 5 liter sprit haha sjuuuuuuuuukt mycket.

I lördags vaknade jag hos viktor och drog sedan på eftermiddagen hem till evie och hade adventsfirande. Sedan vart det diset och skeppsbar. Där jag återigen mötte upp viktor. Dagen efter var jag sååååååååå sjukt bakis. Kände spyan i halsen hela tiden.. Viktor bjöd på grekisk resturang och tro mig jag försökte verkligen äta.. men det gick inte.. höll på att spy direkt jag fick nått i munnen. Gulligt av han. Han ska också hjälpa mig med min pension då han är insatt i krisen i världen och ska fixa så jag kan vinna pengar. Ska bara få papper på kod så jag kan byta pensions sparande.

Nu ska jag käka min soppa =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0