Hård helg..

I fredags var jag helt slut och ville inte ens åka till festen på lidingö. Men jag hade lovat att komma och hade pressenten också. Jag carro och mallan hade gjort en egen julkorg som vi gav helena och jacob. Väl där var det ganska kul. mycket folk spel och singstar haha störningsjouren kom dit några gånger. Sedan bar det hem till viktor där jag däckade i soffan.. haha han väckte mig vid 6 på morgonen och vi flyttade till sängen.

I går var jag otroligt bakis. Åkte hem till mamma och pappa och vilade där. PÅ kvällen skulle jag och mallan ha en hemma kväll det blev en film middag och lite chips och dip. Sen kände jag för en öl så vi drog ner till diset sjöng lite kareoke och drack öl. Där nere träffade vi några trevliga pojkar och dom hade öl och sprit med sig så vi drog hem till mallan när diset stängde. Hos mallan var det massa roliga diskutioner om allt möjligt. Jag gick och lade mig vid halv 6 tror jag .. mallan hade suttit uppe tills 7 på morgonen. SEn idag gick jag upp vid 1430 haha sjukt att sova så länge men sköönt. Sen vart det en pizza.

Nu är jag hemma och lagar mat för imorgon.. och har städat. Har lite godis här och hoppas kunna somna in till en film senare. Imorgon blir det Box pass med stone i globen..

JAg har blivit så sjukt nervös.. VI ÅKER SNART!!! fattar inte att jag ska till malaysia och ha semester.

Peace. återkommer.. om mitt internet fortsätter fungera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0