inge internet och skit förbannad..

mitt internet funkar aldrig.. och ajg har bindningsti till nov 09..konstigt jag kommer inte ihåg att det var bindningstid 1½år. Ska kolla upp det.. nu har mitt internet strulat så mycket átt jag inte orkar mera.

Sen är jag så jävla irriterad på alla människor som bara tänker på sig själv. Min bror mår psykiskt dåligt och har sedan en lång tid tebax. Han har en diagnos via försäkringskassan. Nu har han blitt sjukskriven igen och nu har hans jobb SPRAKAT honom. Hur faan tänker man som företag när man sparkar en psykiskt handikappad människa precis innan jul? och sen har dom ingen jävla rätt att spraka någon som är sjuskriven. Men nu är facket inkopplat och har nu sagt att företaget har gjort fel. Men detta är en lång process och det tar tid. Nu sitter hela min familj utan pengar hela julen.. dom har inte ens råd med sin hyra...ä.

tror du jag mår dåligt eller?? jag ska åka på semester på och kan inte avboka och ge dom mina pengar... weii vad jag kommer njuta nu??!?! nee inte direkt va??.

Förbannad på hela jävla systemet som inte fungerar... är man sjuk ska man inte behöva vänta så länge på pengar från försäkringslkassan.. när alla papper har kommit in ska man få pengar direkt.. nee nu ska man vänta 5 eckor.. detta betyder att det inte blir några pengar förens mitten av januari..


*suckar*

*suckar'

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad i våran blogg!

2008-12-07 @ 13:45:27
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0