Storhandlat, städning på listan

Jag är så sjukt uttråkad när jag går hemma.. Vill börja jobba igen.. hoppas benet reder sig i helgen så jag kan börja på måndag istället för onsdag.

Nu har jag packat in alla mina inhandlade varor nu har jag mat en tid fram över.. Får väl bjuda hem någon på middag någon dag..Var förbi öb också och handlade lite tvättmedel och sånt.

Mitt jobb har fest imorgon.. dom ringde och frågade om jag skulle komma. Men det känns helt fel att gå dit jag skulle ju jobbat i helgen =( Vi får se om nått annat händer. Dom är så gulliga att dom ringer och frågar iallfall =)

JAg vill klä upp mig och gå ut och ragga lite.. men vem ska jag dra med mig? vill gå med mallan men hon har nada cash och jag förstår henne liksom. Men om man dricker hemma så kan man ju ta med typ 200 kr bara på krogne. Vi hade ju så kul sist =) Sen tänkte jag höra med charlotte också.. vi får se

Imorgon har jag klipp tid klockan 14 hoppas deet blir bra.. nu ska jag väl städa lite här.. Kram alla mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0