gårdagen!

Igår vaknade jag med ont i halsen, tänkte inte mer på det utan klädde på mig och packade träningsbagen. Väl på jobbet så fick jag veta att folk var sjuka och att dom behövde någon som kunde jobba ikväll. Jag ville först inte och sa nej. Jag skulle ju träna på eftermiddagen. Men allt efter dagen gick så kände jag hur det växte, och växte i halsen. Kom då på den smarta iden att jag kunde byta. Om jag jobbade hela dagen så skulle jag få ledigt idag och då hade jag två dagar att vila upp mig på om jag nu skulle bli sjuk.

Jaa vilken bra ide. för jag menar jag var ju sjuk 3 veckor sen så jag kan ju inet bli det igen. Gjort är gjort. Igår jobbade jag 7- 2130 vilken pärs.... fan sprang hela tiden om kring som en galning när den ena efter den andra ungen vart dålig. Men jag klarade passet på 14½ timme med massor av alvedon i kroppen.

Inatt vaknade jag flera gånger av febern. SKITT det är inte sant. Jag är sjuk IGEN!! jag vet nu mera inte vad jag ska ta mig till.. jag har nu varit sjuk 3 ggr under några månader och bara haft 2 el 3 friskveckor imellan. Nått måste vara fel på mig. En normal människa kan inte vara så här sjuk alltså. Jag kanske har någon vitaminbrist eller nått sånt.

Om jag inte blir frisk tills fredag så får jag nog försöka få tag i en läkare som kan hjälpa mig. Detta håller inte.
Tyvärr kan man ju inte vända sig till vårdvcentralen för dom bryr sig liksm inte.
Men jag jobbar hela helgen ändå med alvedon och rinexin i kroppen så borde det funka. Hoppas man bara inte smittar något barn..

Nu ligger jag här i min soffa med laptopen på magen. All min kraft gick åt att göra frukost och sätta igång en maskin tvätt. Nu är jag helt slut igen.

Jag är helt knäckt, vet inte vad jag ska ta mig till. Förstår att folk tror jag är hypokondriker..vafann det är inte normalt att vara så här mycket sjuk. Eller blir man sjuk av att hitta på att man är sjuk? för i så fall kanske jag är det.. jag vet inte in eller ut längre.. vet bara att jag har feber och massa ont i halsen och snorig. Sist jag var sjuk hade jag ju mykoplasma och det kan man ju inte hitta på.

Jaa jag vet inte.. jag är ledsen iallafall.. vad ska jag ta mig till?!?!

Kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Men seriöst nu får du tvinga vårdcentralen att göra en ordentlig utredning. Nåt e juh inte normalt.

Fy fan. Hatar VC dom e värdlösa. Stå på dig!! KRamis

2008-10-08 @ 17:15:06
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0