Mys fredag..

nu sitter jag här i min stooora soffa helt själv. Har lite ångest över att se hur det blixtrar nått enormt utanför mitt fönster.. och ber att vädret inte kommer hit. Jag är ju totalt livrädd för åska.. larvigt va?

Jag bestämde mig för att ta det lungt och skönt idag med lite godis.. myskläder och tv. Kan vara skönt ibland. Jag såg verkligen fram mot att äta godis.. men efter 5 bitar kräks jag nu nästan..



Imorgon ska jag på dejt =) ska bli najs, han verkar vara en bra kille men man vet aldrig. Så vi ska gå ut och ta några öl och snacka skit. Undra om man kommer bli så där skönt nervös innan ?? Wish me luck!

Nu ska jag ta min farfarströja, mina mjukisar och krypa ner under täcket. sååå sköönt
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Men gud vad skönt det låter. Vad duktig du är,sitter hemma en fredags kvällk fast du e ledig imorgon. Godis går verkligen inte att äta så många av.blir för sött. Så d slutar alltid med att man har massa godis kvar så man äter godis hela veckan.eller d gör jag för sånt kan inte stå i mitt skåp utan att ätas upp=)

2008-10-04 @ 11:42:40
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0