ottan..

Då klev man upp i ottan igen.. ingen sovmorgon här inte..
Igår hade vi det najs, tyvärr var det riktigt tråkigt att 3 st inte dök upp och inet ens ringde och sa nått. Hade det varit min fest hade jag blivit sur att man inet ens hör av sig.

VAr hemma vid 1 snåret. Åkte taxi med en av tjejerna som jag fick lära bor granne med mig ! Helt otroligt att man inte ens stöter på någon när man ändå bor så nära. När hon och jag klivit ut taxin och jag skulle gå hem kom ett ungt par med en liten dvärgpinscher.

Den där lilla hunden attakerade mitt ben, haha vart fan rädd att den skulle bita mig i vaden. Sjukt att man kan bli rädd för en sånn liten skit. Hade varit rätt komiskt om den lille hade huggit mig i vaden.



Nu ska jag packa i hopp lite här. Sen bär det iväg till gullmarsplan där carran hämtar en i freddes gröna van =) gamla goda tider..

Ha det bra så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0