Vin kväll med...

Då bär det av att träffa flickorna man pluggade till uska med.! Vissa har man inte sett på 3 år =) ska bli grymt kul.

Här pumpas nu hög musik så jag inte somnar.. är såååååååå trött men jag får försöka hålla mig vaken! Har precis ätit värsta lyx middagen på denna fredagskväll.. hahah ViktVäktarnas Biff och bea.. hahha paaaaaaaaaaatetiskt men jag har varken tid eller ork att laga mat nu. Måste ju hinna göra mig iordning och hinna till systemet innan 19.

Tar med mig kamerna och ska försöka ta lite pics så ni kan få se alla skönheter.

Imorgon tänkte jag ta sovmorgon men IKKE jag måste ju faktist upp tidigt för vi ska till carrans land imorgon grilla, basta och sen ska jag ha med mig singstar och gitarr hero =) Hoppas det blir kul

Nu ska jag göra mig vacker

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0