Resor resor.

Jag blir helt yr i skallen av att titta på vart man ska åka i vinter. Just nu är vi inne på Malaysia eller brasilien i och med att vietnam inte alls är speciellt varmt den tiden.  Satt och kollade på bilder från borneo och jag är fan kär. OTROLIGT vackert där och dom har ORANGUTANGER=)) Fatta och stöta på en sådan liksom. "gaah!"
Mallan sa att hon läst att det fanns kanibaler på borneo men dom ska man nog inte hälsa på! Men men vi ska kolla ut nått bra ställe och dra till solen och lata oss i typ 20 dar =))))

Läste detta nyss. Det där paret som våldtagit och sexuellt ofredat deras barnvakter... Kyrkan i deras lilla stad tar till sig paret som våldtagit och fryser ut dom unga tjejerna som har råkat ut för detta hemskheter. VART är välrden på väg?? Hur kan ett helt samhälle hålla på dom dömda? Jag säger ju det.. Man ska fan bara tro på sig själv och inget annat. Och dett bevisar återigen att man absolut inte ska gå till kyrkan i små städer.. tänker ju på knutby.

Så ta nu era små hjärnor och säg upp er från allt som har med sånna rörelser att göra. Man blir ju bara hjärntvättad eller är det så att alla i en by måste tycka lika för att fungera i det samhället. Att ingen vågar säga nej och tycka som dom vill?

Aah jag vet inte. Jag vet bara att religon och små kyrkrörelser är ofta sjuka sjuka människor som skapar mer problem än rättelse i samhället.
Tack jag vet att om jag skulle välja en religon som inte är helt störd så blir det Hinduismen eller Buddismen.

Nog om det. Nu sitter jag hemma hos mina päron och ska snart krypa ner i sängen och kolla på DISCOVERY =) yeees dom har den storslagna kanalen. Något jag saknade väldigt mycket när jag gjorde slut med viktor... han hade ju alla bra kanaler och jag satt limmad framför tvn jämt. Imorgon ska jag jobba igen, men sen är jag ledig lördag och söndag och det ska bli sååå skönt. Ska bara träna och slappa i helgen. Hör av er om ni vill mysa med mig =)

Puisss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0