What a bitch!!

Jag är så förbannad, och fattar inte hur man kan jobba med en så puckad jä*el...Irene är hennes namn. JA ni hör ju till och med på namnet vilket pucko det är! Irene är barnsköterska på mitt jobb, hon är bäst på allt enligt henne. Idag när vi satt vid middagsbordet läser hon tidningen.

Irene - Gud har ni läst om tv-kändisen som blivit sexuellt uttnyttjad på en efterfest?

Alla- jaa det har vi.

Irene - Konstigt att hon inte vaknade tidigare, ja man vet ju hur folk är idag. Man måste visa att man inte vill nått innan man dricker för mycket.

Jag - *stirrar surt* Ursäkta?

Irene - Ja hon hade säkert flirtat med honom tidigare på kvällen och sen söp sig full. Och konstigt att hon inte vaknade tidigare, när han "myste med henne" varför vaknade hon inte tidigare, förens alla kläder var av.

Jag - Så det är okej för en kille att antasta en när man däckat om man flirtat med han tidigare på kvällen?

Irene - Ja men folk vet ju idag att man måste säga nej i tid. Och sen supa sig så full att man somnar, ja då får man skylla sig själv.

Nu är jag REJÄLT förbannad och fattar inte hur denna fukkade fan kan sitta och säga så här.

Jag -   Så du kan inte idag flirta eller hångla med en kille tidigt på kvällen, för då har han rätt att ge sig på dig senare i livet????

Irene - *småskrattar* Jaa men du vet ju hur det är.

Jag -  Men nu är det så att jag har råkat ut för typ samma sak fast värre, och det är okej för dom killarna eftersom jag var full??

Irene -  Men det är ju så. Man får skylla sig själv om man blir för full.

Här ställer jag mig upp, går och slänger maten och hör hur hon FORTFARANDE sitter och står på denna killes sida. Fast jag sa att jag typ hade varit med om sammasak. Säger bara högt att det här visar hur jäkla puckad hon är.

Fyy fan.. det är sånna här människor som borde bli svårt sjuka, mördade, misshandlade. Inte ens när hon hör att en kollega har varit med om hemskheter så sitter hon där och bara ler och pratar om att det är killens rätt. Hon är kvinna,el igentligen kärring. Hon borde verkligen inte tänka så. Hur kan folk tänka så?? Gaaah visst finns det puckon men det är ju oftast gärningsmannen som tycker att dom har rätt. Det är sånna här människor som gör att det idag ser ut som det gör i samhället, Varför det är så Okej att ta för sig hur som helst. Är så less.

Fattar inte hur hon kan jobba på barnmedicin och ha den inställningen. Jag kommer nog aldrig kunna vara trevlig mot henne igen. Inte nog med att hon slänger ur sig sånna här saker så tror hon att hon är drottning över avdelningen och ingen vågar sätta sig upp mot henne. Förutom jag då..  vad är folk rädda för?  hon är ingen jävla chef och hon kan inte göra ett skit.

Visst har man rätt att tänka och tycka som man vill men man behöver väl inte säga så framför alla?! Speciellt inte när jag säger att jag varit med om det!! då borde man väl tystna eller be om ursäkt.

Nu är det krig! det må jag lova. Så fort hon säger nått dumt eller klagar ska jag fan slå tebax. 
Payback time!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FY FAN!! jag skulle ha slagit ner idioten o bankat vett i henne. Men då åker man väll i fängelse eftersom dom har så mycket plats över då väldtäktsmännen går fria!

Jag vart så arg så jag skrev ett inlägg om detta o hoppas att det finns fler som reagerar! Kopierade din text och hoppas det var ok? Kan du ringa mig ikväll? kram

2008-09-09 @ 08:56:21
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0