Dagen före skärtorsdagen...

JAha nu 'är jag snart på g till jobbet för påsklunch och jobb kväll. Imorgon är jag ledig då ska jag försöka gå till barnmorskan och fixa nya p-piller och ta en sådan cellprov. Har skjutit upp det länge nog och det är ju viktigt att kolla upp det. Sedan blir det Body pump eller en lång promenad på typ 4 timmar. Efter påsken här ska jag fan börja gå ner i vikt.. nu har jag ätit så mycket godis och skit.. vill inte bli fet igen.

Livet är som vanligt.. bråk med V, jobbar massor och har inga pengar haha livet är då underbart ibland.

Det positiva är att jag tjänar massa pengar denna helg på att jobba. Ob som på julafton det är inte fel det. Sen har jag ju varit på Ikea köpt matbord och lite nya grejjer, hade dock sönder min spegel på g till jobbet i måndags.. nu ska jag måla min gammla spegel och fixa.

Snart är sommaren här då ska jag och mallan försöka resa någonstand en vecka.. sköönt behöver sol och semester.

Ska försöka uppdatera mera här.. har inte orkat skriva nått.. Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0