På g!

Jaha då var det helg imorgon och jag jobbar heeeeeeeela helgen. Men rätt skönt ibland att bara ta det lungt. Igår träffade jag upp jossan hennes kille ilhan och camilla. Vi tog oss några bers på kellys. Det var trevligt dock väldigt lite folk för att vara onsdag?!?

Idag är jag ledig och har varit ute och joggat/rask takt promenerat i 40 min. Saaaaaatan vad det är tungt att jobba, även fast jag tränar 2-3 ggr i veckan förstår inte men det är väl en annan sak att jogga. Måste säga att naturen här ute är helt underbar, tog en väg bort från centrum istället för imot då kom jag till öppna ängar och en sjö. esn på vägen hem handlade jag lite för middagen idag blir det korvstroganoff =) Sedan när jag kom hem gjorde jag 50 situps och 30 armhävningar.. på knäna så klart =)

Tack kära bror för lånet av mp3 spelaren... skulle inte kunna gå ut och jogga om jag inte hade den.

See ya nu ska jag koka ägg och äta en apelsin



Kommentarer
Postat av: Petra

Skulle inte heller kunna träna utan musik!!!

2009-03-31 @ 15:05:22
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0