MALAYSIA!!

Alltså det är heeeeeeeelt sjukt att tiden har gått så snabbt sen vi boka.. Nu sitter jag här nyduschad och ska käka frulle. Pappa hämtar mig 1045 och då bär det av till apoteket och stengård.

Klms plan mot amsterdam går 1505 sedan tar vi nästa plan till Kuala lumpor..... Helt jävla stört.. har ont i magen, inte sovit så mycket. Imorgon när man vaknar är jag på andra sidan jorden... helt otroligt.

Hoppas detta blir en bra resa.. =) jag och stone i storstaden..

GOTT NYTT alla mina vänner. på återseende den 19 jan.. 3½ vecka..


Kuala lumpor där vi ska fira nyår!


Langkawi ön vi ska till efter KL! shiiit

Hej då alla Ha det bra i sverige.. nu tar KL imot oss med 37 grader i luften och 90% luftfuktighet

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott nytt år och ha så himla roligt nu!!!

2009-01-04 @ 10:30:57
URL: http://mialisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0