Pust

Nu börjar stressen inför resan.. fattar inte att vi ska åka om några dagar.. måste fixa sömnpiller på nått sätt.

Ska till litson idag igen han ska kolla mina bihåller eftersom jag är förskyld och sjuk igen. Får se vad han gör.. jag går dock inte med på en bihåller rensning.

Bredbandsbolaget var här idag och mätte.. det är fel på min koppartråd så nu ska dom boka in för att dra en ny ledning. Äntligen kanske strulet med nätet är över.. tack så mycket.

Efter läkaren ska jag träffa marilyn och enya.. ååhh mysigt

puss och kram

Kommentarer
Postat av: mallan

hoppas ni hade kul. det går ju tydligen bra å träffa MINA kompisar men inte mig...då vet jag iaf...

2008-12-18 @ 22:54:09
Postat av: Maria

Krya på dig!

2008-12-27 @ 23:18:18
URL: http://mialisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0