Barnfolkets Dag

Så har en ny morgon grytt. Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ser solen stiga upp bakom husen. Snart ska jag ta bussen in till stan och sitta på möte hela dagen.

Förstår inte varför jag sover så dåligt.. Drömmer massa konstiga drömmar och vaknar minst en gång i timmen. Vet inte om det beror på min träningsvärk. SATAN säger jag bara.. Sånn här träningsvärk har jag inte haft nåsgonsin. Jag kan känna varje muskel i kroppen ömma. Soad på Sats är grymt duktig på att träna alla muskler. Imorgon ska jag ge mig på ett muskel pass vi får se hur det går. Brukar alltid få ont under övningarna för att jag har ju mina knän som problemar och min rygg.

Så Vann barack obama valet i usa.. Det visste väl vi alla. Vi satt och diskuterade på jobbet om det och ingen tror att han kommer att överleva 4 år. Alla tror han kommer att bli sjkjuten eftersom många hillbillys i usa är ju rasister. Ingen president har faktist haft så myccket skydd som han.

Sen ska jag nog hem städa och fixa en fruktsallad till middag. Försöker verkligen äta bra nu så jag kan gå ner i vikt.. och det syns på mitt ansikte.. men tycker fan att jeansen sitter tajtare..

Ses sen.. Sakna mig inte för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0