Blogg från sjukhusbädden...

Jaha åter en dag på detta underbara sjukhuset.. Idag är ögat bättre men ser fortfarande suddigt. Dock har jag sååå jävla ont i mitt ben från att dom grävde i min rygg igår. Kan tydlligen hålla i sig en vecka.. känns ungefär som ett ryggskott. Men jag hoppas på att få starka tabletter utskrivna så jag kan sova på natta.

Nu sitter jag här i min säng och min räddning idag är min dator.. faan vad det är skönt att ha en laptop. Här på KS site huddinge har dom ju trådlöst bredband man får surfa på =) Så nu lyssnar jag på musik iväntan på mina undersökningar idag.

Dom ska idag kolla min syn nerv bakom ögat och sen två olika mätningar på hjärnan. Får hoppas det blir av idag så jag kanske slipper åka hit imorgon igen.. eller i helgen.

Detta är en vecko avdelning som har stängt på helger så jag lär iallfall få perm över helgen.. vad ska man göra då? har ju noll pengar kvar denna månad.. men jobbar hela nästa helg så nått vill jag göra om jag nu mår bättre.

brb

Kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Skönt att du tog med datorn iallfall. Hur var blodtrycket imorse??

Har du fått göra nån undersökning än?

KRamis

2008-11-20 @ 13:25:45
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0