Dagarna som gått..

Nu har jag fått tag i datorn så jag kan surfa igen.. Sååå skönt =))
Konstigt att man är så beroende av dator igentligen.

Torsdags så jobbade jag och sen drog vi till stan jag skulle handla skor. Shoppade 3 st par stövlar för 800 kr på sko punkten. Dom hade ass mycket nsnygga stövlar nu. Sen bar det av till Min jobbar kompis där vi skulle ha middag. Shiit vilken lägenhet hon bodde i . En mycket gamal lägenhet på odenplan, det var säkert minst 3 m till taket och så hade hon 3 st kaminer i den. Vart riktigt avensjuk. Det var mycekt trevligt på middagen och jag höll låda som vanligt. =)

I fredags var jag på dejt med Andreas.. Damit vilken hot bite! Det är en sånn kille som man ser på krogen och vänder sig om efter. Han var jätte trevlig och jag hoppas verkligen att han vill ses igen. Men igår så var vi ute och han ville inte svara på sms.. så jag tror det blir det gamla vanliga du är söt och trevlig slutet. MEn vi får se

I går så åkte jag till mallan och var bakis sen kvällen innan. Men tänkte att det kanske skulle gå över om man började dricka. Hon var inte heller på topp så det var lite segt hemma hos henne. Men hon hade ordnat en kanon middag till mig. Efter några öl hos mallan drog vi till diset, där det var fullt ös. Bråk, poliser och ambulansen. Men det förstörde inte våran kväll eftersom polisen var en lång mörk snygging =) VI söp ner oss ganska hårt och drog till skeppsbar.

Har aldrig någonsin kännt mig så populär jag och mallan vart omringade av killar direkt när vi kom dit. Helt sjukt. JAg och mallan svängde om massar där och jag dansade med en söt kille som jag inte tänkte flirta med. Enligt mallan idag var han skit snygg. Som vanligt så ser inte jag sånt när jag är ut och dansar. Det slutade med att vi åkte hem till mallan och sov. Vart så sjukt dålig igår natt och bara ville kräkas och så var det i morse med.

Nu har jag kommit hem dricker lite julmust och äter less fat chips., Inte för att det är less fat utan för att dom är mycket mera krispiga. hörs senare kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0