fortsättning...

jaa för att återgå till DT- skallen jag gjorde.. den där kontrasten känndes som att det brann i kroppen och som att man kissade på sig under insprutet. Annars var det inte speciellt farligt eftersom själva undersökningen var snabb.

Igår fick jag också göra undersökning hos ögon läkaren med massa konstiga saker, dom förstorade mina pupiller så det såg ut som jag knarkat hur mycket somhelst. Sedan vart jag iväg skickad till magnet röntgen där jag dom åter igen ska kolla hjärnan. Bad och få lugnande eftersom tunneln man åker i in och ligger fast spänd i är grymt liten och trång. Där fick jag ligga i 30 min. Helt okej det också. Efter en LÅÅÅNG väntan på ava fick jag tillslut veta att jag fick perm över natten hemma.

Imorse inställde jag mig på R81 där dom skulle fortsätta min uppföljning. Ingen kom och hälsade på mig på 2 timmar innan läkaren dök upp och sa att jag skulle få tid hos ögon igen då man skulle kolla synnerven BAKOM ögat. Fråga mig inte hur fan man gör det och jag vill nog inte veta...

Sen så skulle jag göra en LP.. Ett rygg märgs prov. FAAN vilken panik jag fick. Jag vill inte ha en såå lång nål instucken mellan mina kotor. Men det gick jag med på då dom LOVADE att droga mig massor innan. Själva provet gjorde inte ont men hon kom åt min nerv i höftbenet TVÅ gånger..saaaaaaatan vilken smärta.. faan känner fortfarande av den nu närjag sitter här. Mitt blodtryck är det ingen som bryr sig om.. dom bara skyller på att det är för att jag är orolig eller för att jag har gått 2 steg i koridoren.. men man får inte 140/87 i tryck för att man går från sängen till korridoren. 'Ska säga till läkaren på skrapen imorgon om det.

Imorgon ska jag infinna mig klockan 0830, igen. Då har jag på mitt schema två kontroller till för min hjärna och sen en kontroll för ögat.. men dom vet ännu inte om jag får göra nått alls imorgon men jag måste ändå vara där om det är så att jag får en akut tid.. Vet ni hur jävla trist det är att sitta där och häcka och inte ha nått att görA?

Tur nog får jag åka hem och sova iallfall... nu ska jag snart lägga mig igen är helt slut.

To be contiuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0