Gårdagen..

Jaha satt på den där barnfolketsdag hela dagen.. såå tråkigt att bara sitta. Somnade ett antal gånger =)
Från och med nu heter ju vi Astrid lindgrens barnsjukhus via karolinska universitets sjukhuset. Sjukt långt namn. Sen har vi fått en ny logga.. ALLA i salen trodde dom skämtade när dom visade upp den. Vi var 700 st på den där grejjen och jag skulle inte velat vara Chef då när alla buade ut loggan. Dom har knåpat ihop den här loggan i ett år och den var katastrof. Ingen kommer att fatta att det är barn loggan..PINSAMT!!!

Sen pratade jag in mallan till söder för några öl.. som slutade med att jag kom hem efter 4 inatt. Vi satt på Mest bar på söder.. Där vart det lite action eftersom alla testosteron stinna killar skulle börja bråka.. DEt var ju Aik som gick utanför och Bajjare inomhus. Dom hann slå sönder ett fönster innan snuten stoppade allt. Sedan drog vi till söder källan, tog en öl och bestämde oss för att dansa och drog till kvarnen. Där stod jag och dansade tills dom stängde.

Jag har nu Rensat min mobil på alla killar... Ut med det gamla IN med det nya. Känner att om dom vill nått så hör dom av sig till mig och då får jag deras nr igen. Annars kommer jag bara att ringa och det orkar jag inte.

Hoppas på att den sööööööööööta norrlänningen ska  höra av sig idag =) Tror inte han gör det men man vet aldrig. Han var iallfall väldigt trevlig och sa fina saker till mig.

Nu ska väl jag hoppa in i kläder och dra till ica... har innnnnnnnnngen mat., inga cigg inget alls hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0