helgmys.

Jaha nu har helgen redan flygit förbi. Varit hos viktor hela helgen, så skönt att bara titta film och prata skit. Idag var jag iväg och fikade med stone på söder sen hem till syrran på middag. Har otroligt ont i mitt ben nu och mår illa hela tiden. Trodde först det handlade om citodonen men ikke.. vart illamående redan innan jag tagit någon. Måste prata med läkarna om mitt ben har ju inte direkt blivit bättre och på jobbet så går jag så otroligt mycket så jag tror faktist inte jag klarar av att jobba denna vecka.

Sedan måste jag få nått moit mitt illamående, undra vad det kommer ifrån. Helt plötsligt mitt på dagen så börjar det. Imorgon ska jag hämta upp kvitto hos litson och sen ska jag till stone och boka hotell i malaysia. Får se vad som händer sen. Ska ju vara på huddinge klockan 10 på tisdag morgon.

Nu ska jag surfa lite sen ska jag nog ta och krypa ner under täcket.. så sjukt kallt idag.. brrr.

Ha det gott i snöstormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0