hemma...igen

Jaha så kommer man hem till dörren och ser att jag knappt kkommer in genom den pga all snö. Alla grannar äger tydligen spadar och rensar deras uppfart och min ser helt obebodd ut! Kunde dom inte varit snälla och tänkt på lilla mig och bara skottat min med? =)

Nu har jag precis tagit mej en kopp kaffe och ska börja städa här.. Blää och det är inge kul för jag har så jävla ont i benet efter det jag gått idag och burit. Men  mne det måste göras.

Var inne på kicks och köpte mig ett sling kit. Hon sa att det var helt nytt och grymt bra så jag får se nu då hur detta blir. Blir helt statisk när jag kom in där och såg att alla JULFÖRPACKNINGAR på perfymerna har kommit åååååååååååååååååh jag vill ha!!! men jag måste ju ha pengar till malaysia och det finns säkert att köpa där.

Sååå nu har jag bloggat av mig lite och återkommer senare för hår resultat(blir säkert grönt, pga all tur nu för tiden)

Jag tror min tur har vänt.. jag hittade en 5kr vid bussen idag =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0