Oturs lotta...

Jaha.. då såg man hålet idag. Har känt i tanden när jag ätit att det känts lite bedövat... men JAG HAR HÅL!! Har sånn jävla panik över att gå till tandläkaren och sen hur ska jag ha råd? alla mina pengar går till malaysia.. men jag får ju då ta av sparpengarna och se om det går att lösa senare.

Imorgon ska jag ringa och boka tid.

Denna helg har jag levt på jobbet.. och imorgon är sista dagen sen är jag ledig.. Ska försöka hinna med tandis och sen till litson för att hämta kvitto och träna.

En positiv sak är att jag ska få en läkare på mitt jobb att skriva recept på hep a vaccin och då ger dom mig det på jobbet så det blir så mycket billigare än att åka till en vaccinations grejje. Ska försöka flirta in mig hos någon imorgon kanske?

Nu ska jag lägga mig. är HELT slut efter denna helg

Hörs senare i veckan kram

Kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Hej sys. Fick ditt sms.Jag kan inte ringa för min hemtelefon fungerar inte sen i torsdags då vi fick nytt modem.Försöker kontakta comhem genom deras hemsida men dom har inte ringt än och med 20kr på mobilen kommer jag inte långt i deras telefonkö. Så får ringa när J kommer hem från hans mobil. Såå störande.Ring mig om du vill slösa lite mobil pengar annars ringer jag när telefonen fungerar igen. kram

2008-11-10 @ 15:50:35
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0