PEEERRRRRRRRRRRRM

Jaaa jag ska få åka hem och inte behöver inte komma hit förens på tis... nu sitter jag och äter min torra kyckling file jag fick till lunch.. blää. Väntar på citodon och sen sjukskrivningen. Dom har kommit fram till att jag är helt frisk i min hjärna. Men jag har problem med mig sköldkörtel igen.. mycket väl det som kan ha orsakat mitt höga tryck. Så nu kanske man får böjra med medicin =(

blodtrycket är fortfrande högt.. 143/89 hade jag nu och jag ska lägga mig och vila och ta om det.. jag skriver mera ikväll . tjoho vad jag är lycklig att slippa sjukhuset några dar

Kommentarer
Postat av: Nina

hejhej! skönt att du fick åka hem. hoppas du slipper se sjukhuset nu tills tis. det vore ju najs!



har inte din pappa struma? eller missminner jag mig? mamma har nämligen det och min sköldkörtel har ju oxå strulat för mig x antal ggr, men har sen gått tillbaka.. den kan verkligen orsaka krångel den där =/



hoppas du mår bättre i helgen nu. krya på dig!

2008-11-21 @ 12:36:57
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0