Sjukhusbesök

Idag gäller det.. idag ska jag få alla mina provsvar och bli utskriven.. BAah undra vad det kostar mig detta... =(  jaja viktagaste är väl att mår okej.. Ögat stör inte bara att jag är illamående och mitt ben och skakningarna som stör.  Ibland tror jag fan jag har fått parkinsons så mycket jag skakar..

Vi får se hur det blir idag. Sen ska jag göra rundvandring och fixa stämplarna i mitt högkostnads kort så har jag gratis vård . sen tills aug 09. Sen blir det besök på min avdelning och säga hur det blir i veckan med jobb och så.

Mitt hår föresten.. det är lite ljusare men tycker fan inte min utväxt försvannn men det är väl svårt att göra på sig själv kanske..men ser bättre ut iallfall och ska till frisören också så fort jag vvet hur det blir med jobb i helgen.

Återkommer med svar för er nyfikna.. ni som inte bryr er läs inte =)

Kommentarer
Postat av: nina

ja e kvar på k77 :P

2008-11-26 @ 20:44:18
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0