SNÄLLA!!!

Jag ber inte om mycket i julklapp.. men snälla ge mitt ett Strykjärn och strykbräda innan jag DÖR. Min rygg går sönder och detta jävla strykjärn funkar inte som jag vill!




Så med detta resestrykjärn från 70talet?? på mitt soffbord och försöker stryka diverse saker.. *morrar* Jaa ni får Skratta!

JAg önskar mig alltså ett strykjärn och strykbräda, Varma dun tofflor för mitt kalla golv och en hemmabio ljud som man också kan lyssa på radio ifrån.. neeeeeeeeeeej det är inte så dyrt längre.

That´s it.. och jag blir glad bara jag får nått.

Så här vart maten...

Det är råstekt potatis med ungsrostade grönsaker med lite smulad fetaost på, och sen lite sparris till.. MUMMA

Nu hålelr jag på att fylla på vätska här imellan när jag städar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0