Vad ska jag säga?!?

Jag har inget internet.. inte nog med att datorn först gick sönder, sen fick jag en grop i tanden som jag trodde va hål och fick pröjsa 675kr hos tandis för, sen mina crocks på jobbet har pajjat, jag har blivit magsjuk av ruccola sallad.. Nu har jag mitt modem pajjat... enligt Bredbandsbolaget. men det visade sig att det inte alls är fel på modemet utan något annat problem..

Nu sitter jag och bloggar från jobbet vilket man ABSOLUT inte får göra.. men shit the same.. alla mina kompisar är hos carran på middag och vin och jag ska bara jobba.. och imorgon med. HELDAG. 7-2130.

På Måndag lämnar dom min dator, på tisdag kokmmer en services nisse från bredbandsbolaget och kolla min lina, är det så att jag har kopplat fel, eller nått är fel i mitt hem så kostar det mig 1500kr.. PRECIS vad jag behöver innan min resa.. är ju sååå rik

Nu ska jag boka lite träningsklasser och jobba lite.. hörs kanske om jag får igång mitt nät...

Oturen själv

Kommentarer
Postat av: mallan

kan du inte försöka se saker lite positivt så kanske det inte händer så mkt tråkigheter

2008-11-15 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0