13 dagar kvar till löning..

Pust... nästan tomt på bankkontot igen. Förstår inte vart alla pengar tar vägen.. men men jag överlever alltid.

idag somnade jag vid 7 i morse..gick upp 0850 för att ringa doktorn. Fick tid den 23 okt, ska bli skönt att inte behöva gå till vårdcentralen för en gång skull. Sedan somnade jag om och gick upp vid 13 tiden.

Nu är klockan 19 och jag är redan trötter. Ska bli skönt att sova. Tänkte jag skulle ta och läsa min bok Luftslottet som sprängdes av Stig Larsson. Det är den tredje boken i skaran. Har läst dom andra två och dom var mycket bra. Denna bok är på över 700 sidor så det lär ta sig tid att läsa men det är skönt.

Bara ligga inne i min tysta lägenhet, höra vinden yla på utsidan och höra regnet falla. Tror faktist inte det finns någon bättre tid att läsa en bok än på hösten.  På nått sätt ttror jag höst/vinterdeprissioner kommer just denna tid för att man har tid att filosofera, tänka efter. På våren och sommaren har man hela tiden saker att göra och ska göra.

Jag kan själv känna den sakta komma, men som sagt gäller att komma på bra saker att filosofera på och inte bara se det negativa hela tiden. När man bara går till bussen på morgonen i det tysta, mörka, löviga sverige så kan man få tårar i ögonen, förstår inte varför men ibland bara är det så. Vet inte för att det är så otroligt vackert ute just nu eller för att jag tänker waaaaaaaaaay too much.

Därför tänkte jag nuy försöka börja se det positiva i allt, haha otroligt men men. Inte direkt min stil, jag ser alltid saker negativt och försöker se vad den andra partnern vinner och inte jag.

nee nu ska jag nog duscha en snabbis sen lägga mig och börja läsa. Verkar inte finnas nått bra på tvn iallfall..

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Du blir mer o mer som mig för varje dag som går =)

Lite läskigt. Men jag rekommenderar dig att prata, prata med någon.Skriv ner vad du känner om så bara ord, inte hela meningar. Spelar igen roll.

Viktigt att du får ur dig vad du känner.

Been there done that liksom. kram på dig.

2008-10-13 @ 21:17:39
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0