alltid nått..

Vaknade imorse i tron om att mitt braiga humör skulle hålla i sig. Men så började det med att min dator inte går i gång.. paanik..Jävla skti fan..alltid är det nått som ska störa.

Jag som hade tänkt städa, och sen åka och träna men ikke.. istället fick man ont i huvve och magen för allt jävla skit. Nu sitter jag hemma hos morsan och farsan och min bror har checkat datorn och kommit på att det är moderkortet som pajjat. Så nu ska jag skicka in skiten till HP och hoppas på att det inte tar allt för lång tid att fixa.

Thank you god  att man har en syrra med en datanörd som pojkvän. Han skulle fixa iordning en lap top jag kan låna så länge..sköönt kan ju fan inte vara utan internet i 2-6 veckor.

Trött på att det alltid ska vara nått.

Men på torsdag ska jag köpa vinterstövlar.. mina jag köpte i febuari har ju gått sönder.. Trodde dom skulle hålla bättre eftersom dom kostade 1400kr och var vagabond.. Men icke... Faan dom håller lika bra som stövlar från sko punkten. Alltså är det inte så att allt som är dyrare är bättre.

nu ska jag lägga mig i fosterställning i soffan och sova.. har så förbannat ont i huvve..

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0