Greeen Hunter

det vart ingen dejt. Jag drog med charlotte och mike till gröne jägaren.. haha jag veeeeeeeeet vad det är för ställe haha vi gick dit enbart för billig bärs och kareoken. Bärsen var inte så billiga längre.. 39 kr tar dom nu! Snacka om ripoff.. hur kan man gå från 19 kr ölen till 39?!!??! Jaja

Jag är skit stolt över mig själv.. Jag sjöng där... det VAR väldigt mycket folk och jag klarade det. =))  Där gick ni miste om nått! Han jag skulle dejta kom dit och sa hej! han var söt och väldigt trevlig. Men han orkade inte festa och var trött så han drog efter en kort stund. Men ingen fara han kommer hit ikväll på film.

efter han hade gått såg jag en skitsnygg kille som började flirta med mig.. vi pratade och jag försökte förstå vad han sa.. han hade en ENORM dialekt som lät som norska ibland men han sa att han kom ifrån västkusten. Vi bytte nr och han ville att vi skulle komma till efterfesten.


När klockan var närmare 1 på natten bestämmde vi oss för att dra till skeppsbar och dansa lite. Blev såå illamående där och kunde inte dricka nått alls. Charlotte den lilla busen vart otroooligt packad. Försökte få henne att åka hem men hon ville stanna iallfall. Efter cirkus 20 min utanför väntandes kom hon och mike ut och jag tvingade mike köra hem mig haha faan vad jag är snäll..not!

vaknade 9 imorse med världens bbaksmälla! gick upp på toa, drack cola och tog två naproxen och nu känner jag mig nästan bra igen =) Ska bara ta en dusch klä på mig och sen till syssen för rebeccas kalas.. hoppas att jag inte luktar sprit.. för VARJE gång jag har träffat släkten har jag varit as bakis och luktat spritfabrik.. är rädd att dom kommer att försöka göra en sånn dära samling och skicka någon på rehab. haha

Innan jag slutar vill jag bara säga att jag fick sms av den där killen imorse.. Han tyckte jag var jättesnygg och trevlig.. men han hade tydligen en tjej hemma.. JAG säger då det.. fattar inte ens hur man kan stöta på någon om man har tjej eller kille.. Hur svårt är det att göra slut innan liksom?!?!?

Feg jävel

Love and peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0