jobb, träning mm

På jobbet idag var det lungt, trots biopsierna och det värsta som hände var att kärringen Irene tog 50 min lunch medans jag och kollegan satt 15-20 min för att det var lite att göra på avdelningen. Men som vanligt orkar INGEN ta diskutionen med henne.. jävla satans kärring. (ursäkta språket).

Efter jobbet bar det av till träningen. Step på Zenit inne i stan. Hade sovit ca 4 tim natten till idag såp jag var inte direkt pigg, hade också druckit ca 4 koppar kaffe på jobbet så jag var virrig och hade hjärtklappningar. Satan vad hårt passet var idag, var helt svettig och slut när det hade gått halvägs. Men man pallrar sig vidare för att Mille hon som håller i passet ger så mycket energi till alla som tränar. på torsdag blir det box.. ajaj måste komma i form haha

Satte mig på bussen till tyresö centrum där jag skulle hämta ut min mobil för andra gången på typ 2 mån, och sen handla lite käk.

Det visade sig att i min mobil hade 3 st saker gått sönder samtidigt och det fixade dom denna gång på garantin UTAN tjafs.. tack gode gud. Hade verkligen inte pallat att tjafsa igen så då hadejag nog gått omkring med mitt gamla rosa ägg.

Köpte lite gott hem så som ost, skinka, gurka, potatis, filmjölk , mjölk, päron, satsumas lite pasta och annat. Mmm nu har jag lite mat så jag klarar mig etag till.

Middag idag bestod av isterband med stuvuad potatis rödbetor och en satsumas till efterätt... Det kan vara så otroligt gott med husmanskost ibland. Knäcker ju lätt snabb mat.

Sååå nu har jag ställt klockan på 10:00 imorgon så jag kan gå upp städa här sen tänkte jag ta en lång promenad och rensa tankarna. Hoppas att V hör av sig och säger att han vill att jag ska komma och soooooooooova med han. haha men men vi får se.

Nu är jag iallfall helt slut och ska lägga mig framför tvn och vila lite.. kommer nog somna inom 30 min.

Hörs imorgon alla vänner God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0