Ledig ons..

idag tog jag ledigt för jag kände att jag behövde vara lite själv och sen vara med päronen...Har igentligen inte gjort ett skit idag, bara det vanlig... städat, lagat mat, handlat, fixat lite här hemma.

Jacken har nu fått en speciell plats ovanför min säng, så han kan vaka över mig när jag sover.


men som vanligt funkar det inte att lägga upp en bild här, så jag ska fixa det imorgon.


Vi har i fredags bokat resan, betalat och fått biljetterna till MaLaYsIa!! Faattta coolt två blondies i KL som ska leta upp någonstans att fira nyår.. haha är fan lite pirrig.. och tiden går så snabbt så det gäller att fixa alla sprutor och sånt nu.


Här är langkawi.. ett ställe av alla vi ska besöka. Ser det inte otroligt fint ut??

nu ska jag kila i säng, imorgon väntar jobb och träning.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0