Mår bra..

I söndags körde jag ett mellan pass. Det var otroligt skönt faktist. JAg hade hand om en 8årig flicka på mitt jobb som är mycket mycket svårt sjuk. Det var så att det var väldigt lungt på avdelningen så jag frågade henne och hennes bror om dom hade lust att baka. (iochmed) att det är viktigt att dessa barn inte bara är helt stilla i sängen. VIlken tur jag hade det var så att deras pappa fyllde år samma dag så dom ville självklart baka Tårta till honom.

Jag gick i väg och handlade ingredienserna dom ville ha och vi satte igång. Stökigt, kladdigt och OTROLIGT sött vart det. Men flickan klarade sig utan sin mamma i nästan 2timmar. Det har inte hänt sen hon kom in på avdelningen och hon klagade inte på att hon hade ont =) Sedan vart det fest inne på rummet då vi sjöng och hade det lite mysigt. HEnnes föräldrar satt med tårar i ögonen då dom hörde hennes lilla röst sjunga ja må han leva. Jag kände mig så otroligt bra i kroppen att jag kunde hjälpa till att få flickan att leva lite för stunden samt att avlasta föräldrarna.
Hon sov hela kvällen sen,.. helt utmattad men det var värt det! Helt klart =) Hoppas hon nu återhämtar sig och inte blir sämre...

Idag har jag jobbat med ro i hela min kropp. Kom nyss hem och ska laga lite tacos till mig själv

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad kom till oss och kolla!!

2008-10-28 @ 17:42:56
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0