ojoj

I lördag på carrans land hade vi super kul..lite bärs och singstar kommer man långt med. Kommer med bilder senare.

Idag ska jag jobba sen ska jag träna. Måste komma igång nu.. kan inte bli fetare nu..blää.

Min mobil är klar på lagning idag också.. utan att jag måste betala för den. WOW.. den ska jag hämta ut efter träningen. Sen ska jag väl handla lite.. det är så att mitt kylskåp aldrig varit så tomt som det är nu.. haha men det ordnar jag.

Har tagit fram isterband, tänkte göra isterband med stuvad potatis ikväll.. om jag nu orkar. Jobbade kväll igår så man somnade väl 00 och upp efter 4 timmar.. helt sjukt att man jobbar skift igentligen. Visst är det skönt med sovmorgon ibland.. men det kan inte vara nyttigt att hålla på att sova 4 timmar vissa dagar.

Dessutom har jag varit på jobbet hela natten. Har drömt om bebisen som vi har hand om hela natta.. sjukt jobbigt. Hoppas på en lugn dag men jag gissar på att det inte blir så. Vi får in 4 st barn som ska biopseras och då är det mycket spring till op, och uppis. Men jag ska inte döma det än.. måste försöka se allt positivt.

I veckan är jag ledig ons torsdag.. skulle vilja mysa lite då men har ingen att mysa med.. Viktor verkar busy.. om han nu inte ändrar sig. Sen ska jag försöka träna torsdag, läkarbesök då på dagen också.

Hoppas verkligen läkaren kan se om det är någon vitaminbrist, för jag är sååå trött på att vara förskyld.

see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0