Städdag!

Nu har jag precis städat klart... ååh vad skönt det är att städa ibland.. att bara städa ut allt skit, gnugga tills allt skiner!!

Nu kommer bilder på min lägenhet =) Alla ni som är nyfikna! Snart kommer också en Inflyttningsfest.. väntar bara på en bra tidpunkt!


                                                Någon som vill ta sig ett bad med mig?? =)

                                             Denna maskin används flitigt må jag säga.. det är tur att elen ingår i hyran =))))



                                              Ser väldigt litet ut på bild.. men det är en 140 säng och det är sjukt mysiga lakan och överkast =) Wanna Try?

                                              Här lagar jag min goda mat! Ibland med kärlek ibland bara slänger jag ihop nått för att mäta magen.


Ligger i min stora soffa på schäslongdelen och kollar på tv med datorn brevid =)


Såå nu har ni sett den omtalade tyresölyan.. Någon som vet om någon lägenhet närmare stan är ledig och någon vill byta så säg till! Denna lägenhet är skit fin och nyrenoverad, men den ligger för långt bort från stan..

Får se om det blir någon bärs ikväll.. hoppas hoppas..

Kommentarer
Postat av: Rej

Jasså du har porrat till badkaret ser jag, väntar du besök?

2008-10-04 @ 14:32:36
URL: http://www.finest.se/userBlog/?uid=30477
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Ojoj lite sugen på sällskap verkar det som:P

2008-10-04 @ 20:43:13
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0