Veckan i all ära..

Jaha...i torsdags åkte jag till medborgarplatsen för att träffa Dr. Littson. Väl där tog dom allergitest, kollade öron näsa och hals. Han sa att jag var väldigt svullen i näsan. Som jag visste var jag inte allergisk mot något av vad dom testade förutom histaminet. Det som gör att mina myggbett blir stora som fan.
Jag ska nu ta Cortison nässprej morgon och kväll för att få mina slemhinnor att svullna ner. Sen vill han att jag ska skölja med saltvatten varje morogn och kväll men det VÄGRAR jag.. det räcker med nässpreyen som gör att jag nästan spyr. Ska komma in direkt när jag är sjuk igen för att han vill titta hur jag ser ut då. Han sa att han då är tvungen att spola mina bihålor.. ffaan jag vill inte.. har hört att det ska vara skit obehagligt och göra ont.. =( men han tror jag kan ha någon bakterie som sitter där som inte släpper. Så vi får se..

Efter läkarbesöket åkte jag hem till mallan, Vilade lite, käkade lite lunch. Sen tog vi en promenad till årsta hem till hennes far. Han fyllde 50 år och skulle bjussa på lite kaffe och fika. Det var najs, sen drog jag och mallan till diset där drack vi några öl tills det stängde. Det är så skönt på diset för man behvöer inte bry sig om nått.

På fredagen vaknade man upp hos mallan då hon gick till plugget, jag låg kvar och skulle gotta mig i sängen tänkte jag. Men ikke.. vaknade hela tiden och var stressad över tiden. När malla väl slutat skolan drog vi och käkade en pizza på glada hörnan. Sen bar det hemmåt.

Hemma fixade jag mig och packade lite stuff jag behövde för att klara en natt borta och sen kunna jobba dagen efter. Klockan 19:00 kom vi in på Dollys saloon på söder. Där det bjöds på skumpa, mat, drinkar, öl, tårta. Saaatan vad jag var mätt och belåten efter detta.. Mallans släkt är grymt skön haha vi skrattade så mycket att maten nästan kom upp. Vid 2330 ungefär började huvudvärken.. som bara växte och växte. Klarade inte av att vara kvar tillslut för jag höll på att dö av migränen som plötsligt slog ut. Så jag drog hem till viktor och soooooov. That was nice.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och känner mig jätteutvilad och inte alls trötter. Imorgon har jag flyttat arbetstid så jag kör ett mellan pass. Börjar 9 och slutar vid 5-6 någont sånt.

Kan rekomendera Dollys saloon om man nu gillar kött =) Dom har All you can eat buffe på lördagar och söndagar mellan 12-16 för 125kr.. Dit ska jag dra när jag är bakis!

Puss och kram

Mums! Grillad oxfile! Må jag säga att jag käkade upp hela chillin också =)

Kommentarer
Postat av: Vivi

Pappa skaffat blogg nu också:) Här är länken. nostalgibloggen.blogspot.com Kram

2008-10-26 @ 14:00:10
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Jag måste ha tillbaka singstaret. Annelie kommer förbi senare i veckan så då tänkte jag ge henne det så att vi slipper betala massa besnin o åka dit.

Jag kan möta dig på dagen om du inte kan lämna d på kvällen eller så.Ring mig om när o var.KRam Sys

2008-10-27 @ 21:04:02
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0