23:21 Pip

Nu var klockan mycket igen.. men blir så när man ska hinna hem från jobbet och hunnit duscha. Nu sitter jag här i min badrock och min varma koppen och hoppas det gör att jag blir trötter.

Idag har jag tagit en nya testamentet från jobbet. Ska bli väldigt intressant läsning, har aldrig i hela mitt liv ens öppnat en bibel förut och jag vill veta vad som står i den igentligen. Jag återkommer med några citat som jag diggar eller tycker är sjuka. Om jag nu hittar några.. jag kankse blir frälst och inser att jag ska bli nunna??

Vem vet!?!

Nu ska jag snart upp igen och jobba. Sen bär det av för lite step på sats. Aah känns så himla skönt att komma igång med träningen igen. Längtar liksom till nästa pass =)

Skulle vara grymt skönt att visa upp en bra kropp på beachen i vinter... På fredag ska jag och stone bestämt oss om vart vi ska åka.. och sen boka.. GRYYYMT

Neee natt natt

Kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Ska du gå och bli troende nu sys? Det är bra, blir du nunna så kan du ta hand om henne sen när Rebecca upptäcker vad killar är så jag kan skicka henne till nunne kloster :D

2008-09-24 @ 19:45:53
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0