Då var det dags

att slita ihop lite pengar. Jobbade kväll idag vilket betyder att jag precis kommit innan för dörrarna. Gick tidigare eftersom jag sak upp 0440 och sen jobba 7-21. Det blir bra med pengar det. Kval övertid. men det är otroligt jobbigt ibland också. Men det ska gå bra. Sen är det bara att åka hem och sova den fredagskvällen för på lördag klockan 1200 ska jag stå ombytt och klar för ett pass på sats.

Men har jag dom två söta pojkarna jag hade idag så är det lungt. Men tyvärr är fredagar alltid röriga för då är det mycket biopsier på avdelningen, vilket betyder att man måste gå fixa massa innan. Och sen gå till op med dom sen hämta på uppvaket och sedan är det massor av kontroller efter i flera timmar. Men men det brukar lugna ner sig till kvällen.

Faan det börjar verkligen bli kallt ute på mornarna och på kvällarna, Sommaren slog om till höst otroligt fort. Men det står att nu till denna helg ska vädret bli lite varmare. Skööönt. Hoppas snart på att vi hittar en resa vi kan boka så jag kan börja se fram emot solen och värmen.

Nu är det väl dags att krypa ner i sängen så man hinner sova lite iallfall. Tråååkigt men det är skönt att någongång känns sig utvilad.

Nu har ni åter slösat några minuter på ett ovettigt inlägg i denna blogg. Men jag har varit för trött den senaste tiden att jag inte orkat skriva något så dära djupt och intelligent. Men det kommer så ge inte upp=)

Kram kram och god natt sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0