Fredagsmys med sig själv.

Idag är nog första fredagen på läääääääääänge som jag har klarat av att sitta hemma en fredagskväll helt sjäv utan att få ångest. Vet inte om det beror på att jag mår så bra just nu eller om det är för att jag vet att vi tjejer ska ut imorgon? Men otroligt skönt iallfall.

Idag har jag satt många leenden på folks läppar. På jobbet gick jag omkring och muntrade upp alla, gick och köpte godis till personalen och bara var mig själv. Det var länge sen jag var så här glad och pigg! Känns otroligt skönt att vara sig själv igen.

Pratar med en otroligt rolig snubbe från internet, Kanske kan bli en dejt i framtiden. Vem vet?! Nu när jag är singel är det väl dags att börja dejta igen. Inte för att jag vill ha en pojkvän nu men men man vet aldrig.

Sitter och funderar på vad i hela världen man ska ha på sig imorgon. Blåjeans är snyggt men vet inte hur hårda dom är på gondolen och dom andra ställerna vi ska till. Ska bli så najs och lilla gravida marilyn ska med också =))) FEST!!!!

Puss puss nu ska jag fortsätta här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0